wtorek, 16 maja 2017

Oj nie dobra ja

Taka to nie dobra ja. Baaardzo zaniedbałam mojego bloga. Jakoś czasu ani pomysłów nie było na nowe posty. Ale teraz myślę się to zmieni i co jakis czas będę wrzucać jakieś posty. Jeżeli macie pomysł na jakiś temat śmiało komentujcie ☺ Jeżeli śledzicie mojego fanpage ( www.facebook.pl/jaNieTylkoMama ) to pewnie wiecie sporo o mnie ale dla tych którzy mogą nie wiedzieć to sporo się działo u nas. 
Mieszkamy na nowym mieszkaniu. Liczba obserwatorów na fp przekroczyła 1000 co jest dla mnie mega wiadomością! I oby tak dalej. Mam kilka rzeczy które chciałabym wam zrecenzjować, i nie nie są to rzeczy od sponsorów. Z nikim na razie nie współpracuje. Aleeee może się to niedługo zmieni. Zapraszam was do czytania bloga i śledzenia mojego fp ☺ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz