piątek, 16 września 2016

Nic niemożliwego.

Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko leniwi ludzie lub tacy którzy nie chcą lub się boją. "Co pomyślą inni?" 😟. To pytanie często nam towarzyszy. Tak, ze mną też było jakiś czas. Najpierw jak zaszłam w ciążę, potem jak urodziłam i teraz kiedy zakładałam bloga. Nie myśl o innych. Myśl o sobie. Spełniaj swoje marzenia i nie rezygnuj z nich. Idź ciągle do przodu. Owszem może się boisz ale pokonaj strach i zacznij działać.

Teraz mam swoją kochającą małą rodzinę.


MY ♡

Pamiętaj żeby nigdy się nie poddawać. I używaj "NIE" jak najrzadziej. 

Blog postaram się poświęcić życiu i macierzyństwie... ale i nie tylko. Będzie motywacja, testowanie, zakupy (oczywiście sprawdzone i polecone), kosmetyka itd 😜 
Oczywiście nie zabraknie też dobrego humoru ☺

Jeżeli chcecie abym opisała jakiś temat śmiało piszcie, nie gryzę 😆 
Następny post poświęce ( werble ) KOMAROM. Może i nie jest to temat ciekawy ale bardzo uciążliwy. Jako że mój syn ma dopiero 4 miesiące może się przyda innym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz